Britanya’da 30 sene sonra ilk kere kömür madenine onay
Britanya hükümeti, 30 sene sonra ilk kere ülkede bir kömür madenine lisans verildiğini bildirdi. Hükümetten yapılan açıklamada, Britanya Kalkınma ve Sosyal Konut Bakanı Michael Gove’un, Cumbria bölgesindeki bir kömür madeni projesine onay verdiği bildirildi. Anadolu Ajansının haberine göre; açıklamada, “Bu kömür, şayet ülkede üretilmezse dışardan ithal edilmesi gerekecek olan çeliğin yapım aşamasında kullanılacak. Elektrik yapımı için kullanılmayacak.” ifadesine yer verildi. Britanya medyasında, madenden 165 milyon sterlinlik yatırımla senede 2,8 milyon ton kömür çıkarılmasının beklendiği belirtilerek, hükümetten, 30 sene sonra ilk kere bir kömür madenine lisans verildiğine işaret edildi. Öte yandan, uzmanlar madenin, işler hale gelmesiyle senede 400 bin ton sera gazı salınımına neden olacağını belirtiyor. Greenpeace’deri yapılan açıklamada, Britanya’nın abuhava şuuru mevzusunda lider olmak yerine “abuhava ikiyüzlülüğü mevzusunda süper efor olmayı seçtiği” tenkidinde bulunuldu. Hükümet daha evvel 2050 seneyi itibariyle ülkede sıfır karbon emisyonu amaçlandığını bildirmişti. *Haberde Anadolu Ajansının arşiv görseli kullanılmıştır.
BENZER HABERLER
-
Kartal Escort ve Anadolu Yakası’nın Sahil Hattında Ayrıcalıklı Buluşmalar Üzerine Kapsamlı Bakış
-
Kadıköy Escort ve Bostancı Escort: Kültürün, Eğlencenin ve Prestijin Buluşma Noktası Hakkında Bilmeniz Gerekenler
-
Ataşehir Escort ve Anadolu Yakası Escort Rehberi: Modern Şehir Yaşamında Ayrıcalıklı Bir Mola İçin Pratik Bilgiler
-
Ümraniye ilçesi başta olmak üzere anadolu yakası escortları
-
Maltepe, Ataşehir: Anadolu Yakası Escort Rehberi. Konusunda Öne Çıkan Detaylar
-
Güncel Kartal ve Yakın Çevresindeki Kaliteli Escortlar Hangi Sitede? Rehberi
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.


