YouTube, Netflix ve Disney+ platformlarına rakip oluyor

YouTube, Netflix ve Disney+ platformlarına rakip oluyorYoutube kullanıcıların TV gösterilerini, filmleri ve kanalları fiyatsız olarak izlemelerine imkân tanıyan, reklam takviyeli yeni bir akış hizmeti için çalışmalarına devam ediyor.Google bu konsepti uygulamaya geçirmek için bazı işletmeler ile görüşmeye devam ediyor.Google görüşme halindeki Vizio ve Roku gibi işletmeler zati eş akış hizmetleri sunan TV’ler satıyorlar, ancak reklam ve azalık kurullarından teçhizat satışından kazandıklarından daha aşırısını kazanıyorlar. İşletmenin Lionsgate ile çalıştığı ve A&E’nin History Channel FYI ve Lifetime’a sahip olduğu bildiriliyor. Google, reklam kazancından %45 kesinti arz ediyor.Firma kısa vakit evvel NFL Sunday Ticket ile bir uyuşma imza attı ve 2023-2024 sezonundan itibaren oyunlar YouTubeTV ve YouTubePrimetime Kanallarında gösterilecek. Google’ın şu anda takribî 5 milyon azası var ve platform her ay 64,99 Amerika Birleşik Devletleri doları karşılığında 100’den fazla canlı TV kanalı sunuyor. Firma, fiyatsız, reklam takviyeli hizmeti YouTubeTV markası altında pazarlamaya karar verebilir.Akış hizmetlerindeki mevcut meyil, fiyatsız veya düşük maliyetli, reklam takviyeli hizmet tabakaları sunuyor. İşletmenin hücumu aynı zamanda Google’ın taktiğinde bir farklılığa işaret ediyor.Fiyatsız, reklam takviyeli yayın hizmetiyle işletme özellikle azalık için ödeme yapmak istemeyenler olmak üzere daha geniş bir kitleye erişebilecek.
BENZER HABERLER
-
Ataşehir Escort Bayanlarını: atasehirescortlari.com ‘da bulabilirsiniz.
-
İstanbul Escort ve Bayan Escort Aramalarınıza Artık SON Verebilirsiniz.
-
Kısmetse Olur’un Hazal’ı bacak dekoltesi ile olay yarattı! “Tanrıça diye sana taparlardı..”
-
AB’de yeni otomobil satışları yüzde 12 arttı
-
Müge Anlı’da akıllara durgunluk veren savunma! “Annem de eski kocama kaçtı”
-
TikTok’ta uyuyarak 400 bin dolar kazanıyorlar
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.