Meta, reklam ayrımcılığını eksiltecekMeta, bir reklamın hakikat kitlesinin uygun eşleşmesini sağlayan bir Varyans Eksiltme Sistemini VRS kullanıma sunuyor. Bu sisteme göre muhakkak kültürel gruplara haklı veya haksız yere öncelik verilmeyecek.Yeterli rakamda birey bir reklamı gördüğünde, bir makine öğrenimi sistemi, izleyicilerin toplu demografik özelliklerini pazarlamacıların erişmeyi hedefledikleri bireylerle karşılaştıracak. Ardından, reklamın sarih artırma kıymetini muhakkak gruplara daha sık veya daha az gösterecek biçimde ayarlayacak. VRS, bir reklam döngüsü süresince çalışmaya devam edecek.Meta muhtemel saklılık meselelerinin farkında olduğunu belirtti. Sistemin bir ferdin yaşını, cinsiyetini veya varsayımı kavmi orijinini göremediğini vurguluyor. Diferansiyel saklılık teknolojisi, suni zihnin fertsel demografik bilgileri zaman içinde bilmesini önleyen kafa karıştırıcı bilgileri de sunacak.Ayrımcılıkla çaba usulü, öncelikle meskene yol açan konut duyurularına uygulanacak. Meta, VRS’nin önümüzdeki sene ülkede kredi ve istihdam reklamlarına erişeceğini söylüyor. Bu özellik, hem Adalet
Bakanlığı hem de Konut ve Şehircilik Bakanlığı ile beraber bir seneyi aşkın bir çalışmanın ardından geliyor.Şirket son senelerde ismini ve vizyonunu değiştirerek yeni bir yol izledi ancak neticeler henüz çok iç açıcı değil. Bu kapsamda çalışmalarını artıran platform son sürat devam ediyor diyebiliriz.