Son zamanlarda bir hayli araba üreticisi, elektrikli arabalara geçişin devam ettiğu şu günlerde yeni logolarla karşımıza çıkıyor. Markalar, genellikle logolarını sadeleştirerek iki ebatlı tasarımlar kullanıyor. Son zamanlarda logosunu değiştiren işletmeler arasına Audi de ilave edildi. İkonik 4 millete tasarımını devam ettiren işletme, daha düz ve iki ebatlı bir logoya geçiş yaptı. Audi tasarımcısı Andre Georgi, yeni logonun daha öncekisine göre ehemmiyetli derecede daha çağdaş göründüğünü belirtiyor. Artık krom ayrıntı barındırmayan yeni Audi logosu, bunun yerine ayrıntı olarak üç ebatlıya eş bir tarz oluşturan siyah arka tasarı ve beyaz halkalardan oluşuyor. Yapılan açıklamaya göre alıcılar yeni logoda halkaları siyah renkli olarak da seçim edebilecek. Audi dışında Volkswagen, BMW, Nissan, Kia, Peugeot, Renault ve Dacia gibi pek çok üretici son senelerde logo yenileyen markalar arasında yer alıyor.