Adnan Polat: Ben olsam Ronaldo’yu alırdım
Yeniden Galatasaray’a başkan olmayı düşünmediğini net bir şekilde dile getiren Adnan Polat, sarı-kırmızılı takımla adı anılan Manchester United’lı Ronaldo konusunda da bir anlamda Dursun Özbek yönetimine çağrıda bulundu. Portekizli süper starın Türkiye’ye gelebileceğini belirten Polat, “Ben olsam Cristiano Ronaldo’yu alırım. Çok büyük bir isim ve büyük bir marka. Dünya çapında ses getiren bir transfer olur. Güzel de olur.” dedi. Adnan Polat, 22 Mart 2008-14 Mayıs 2011 tarihleri arasında sarı-kırmızılı takıma başkanlık yapmış ve o dönemde getirdiği yıldızlarla adından oldukça söz ettirmişti.
Polat, 2009 yılında Milan Baros, Harry Kewell gibi dünya çapında yıldızlara Galatasaray forması giydirmiş, teknik direktör olarak da Frank Rijkaard’ı takımın başına getirmişti. 
Polat, 2009 yılında Milan Baros, Harry Kewell gibi dünya çapında yıldızlara Galatasaray forması giydirmiş, teknik direktör olarak da Frank Rijkaard’ı takımın başına getirmişti. 
BENZER HABERLER
-
Ümraniye ilçesi başta olmak üzere anadolu yakası escortları
-
Maltepe, Ataşehir: Anadolu Yakası Escort Rehberi. Konusunda Öne Çıkan Detaylar
-
Güncel Kartal ve Yakın Çevresindeki Kaliteli Escortlar Hangi Sitede? Rehberi
-
Ataşehir ve Maltepe Bölgelerinde Escort Hizmetlerine Genel Bakış Rehberi
-
Pendik escort Hizmetleri Hakkında Kapsamlı Bir Bakış İçin Pratik Bilgiler
-
Ataşehir Escort Bayanlarını: atasehirescortlari.com ‘da bulabilirsiniz.
YORUM BIRAK
YORUMLAR
Hiç yorum yapılmamış.


